Europa
Motocykl Europa vznikal na platformě 2,5 litrovém motoru..Chtěl jsem motocykl na kterém se prezentovaly další firmy v CZ.Např..Zbyněk Kloboučník-vidlice springer.Láďa Bouška-rám a ostatní ocelové prvky.Franta Bártík-přední kolo a cnc prvky.Láďa Kovanda-ři
Motor zkládal,stejně jako všechny jiné Franta Jiráček a v průběhu jeho zkládání jsme se museli vypořádat s mnoha problémy.Např jsem již nalakované válce a hlavy posílal na úpravu do Švédska na honování a úpravu kompresního poměru.Za 14. dní byly zpět bez jediného škrábnutí.Další problém nastal při prvních kilometrech.Motor v tomto obsahu špatně startoval a bylo nutné jej seřídit.Jezdil jsem v kopcích se šroubovákem,svíčákem,kabelami na startování,svíčkami a triskama.V kopci jsem zastavil provedl kontrolu svíček a dle jejich stavu přetriskoval karburátor a pustil moto z kopce.Celá tato záležitost trvala cca 350km než jsem seřídil motor pro vhodné jízdní a startovací podmínky.
Europa
Motocykl Europa vznikal na platformě 2,5 litrovém motoru.Původně jsem zamýšlel verzi motoru s kompresorem.Leč můj dodavatel a známý,který se zabývá velkoobjemovými motory mne přesvědčil o nutnosti vyzkoušet atmosférický motor.Chtěl jsem motocykl na kterém se prezentovaly další firmy v CZ.Např..Zbyněk Kloboučník-vidlice springer.Láďa Bouška-rám a ostatní ocelové prvky.Franta Bártík-přední kolo a cnc prvky.Láďa Kovanda-řidítka.Standa Koranda-lak.Petr Šimák-airbrush.Petr Pavlů-lamináty.Radek Leví-montáž dílů